• Foto del escritorEscola

A mode de benvinguda...

Actualizado: 17 oct 2018

Gairebé un any des que vam començar com a escola. I gairebé un mes des que vam iniciar el nostre segon any de vida. Moltes coses han succeït en tot aquest temps i aixó és bo. Una d’elles és que ja tenim el nostre espai web. Benvinguts/des!

I benvingudes i benvinguts totes/s aquelles/s que el visiteu sigui per la raó que sigui. Només esperem que el trobeu interessant i que hi torneu sovint. Volem que sigui l'aparador de la vida de l'escola.

El web anirà creixent igual que ho ha fet l’escola en aquests darrers mesos. El centre ha ampliat instal·lacions i espais per tal d’acollir als i les nous/ves companys/es de P3, així com els nous espais pedagògics. Hem guanyat quatre nous espais a la primera planta, hem duplicat l’espai exterior i disposem de la nostra nova passarel·la entre els cirerers i la muntanya per grimpar amunt i avall. A punt estem de tenir la cuina pròpia que ens servirà per cuinar el que cultivem al nostre incipient hort. I més que ens deixem. I més que vindrà. I més que compartirem plegats/des.

Ara sí, benvinguts i benvingudes al curs 2018-19!