Efectes sonors i música al curtmetratge "Tant de forêts"

Durant la Setmana del Medi Ambient els infants han aprofitat el conjunt de materials musicals de l'escola (sintetitzadors, instruments de percussió, micròfons...) per tal de posar música i efectes sonors al curtmetratge Tant de forêts.

Així vam proposar a les criatures que visualitzessin petits fragments sense so del curtmetratge. Amb elles vam arribar a la conclusió que en algun lloc s'havia perdut el so i que calia arreglar-ho. Per això van haver de pensar quins sons podien crear amb els materials al seu abast i que fossin adients amb les imatges que veien. Un cop decidits, els sons s'enregistraven per afegir-los a l'edició final del vídeo.

El curtmetratge parla sobre la importància de tenir cura del nostre planeta tot mostrant la importància dels boscos i l'amenaça de la desforestació. Quina millor manera de reflexionar sobre el tema que des de la creació musical!

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la cessió de les imatges del curt original per part dels creadors, en Burcu Sankur, en Geoffrey Godet i Autour de Minuit.

Cliqueu al vídeo per veure el resultat final i el making off.