Candidatures al Consell Escolar

Actualizado: 15 nov 2023

En aquest espai recollim tota la informació de les eleccions al Consell escolar.

Aquest any es renovaran tant part del sector docent com part del sector famílies. En el cas de famílies hi haurà 1 vacant per cobrir en aquest sector i que hauran de ser triades d'entre les candidatures que es presentin.

Un cop rebudes les candidatures aquest serà l'espai on farem difusió de les mateixes per tal que les conegueu bé abans de les votacions.

El calendari de tot el procés serà el següent:

+ 3/11: es publica el cens electoral (llistat de totes les famílies)

Les llistes estaran penjades al costat de consergeria.

+ 6, 7 i 8 /11: Període de reclamacions al cens electoral

+ 9/11: sorteig per designar membres vocals i suplents de la mesa electoral del sector famílies

+ del 9/11 al 14/11: recollida de les candidatures.

+ 10/11: constitució de la mesa electoral

+ 13/11: publicació del cens electoral definitiu

+ 15/11: publicació de les candidatures i difusió web

(per accedir caldrà la mateixa contrasenya que ja es fa servir per la Galeria i Bitàcoles)