Esprement el trimestre: P4 decideix fer llimonada i anar a comprar la manta al tió

Actualizado: 31 dic 2018

Fa temps que venim observant el llimoner del pati. Des que vam tornar al setembre a l'escola que li penjaven uns fruits petits i ben verds.

Els nens i les nenes de P4 porten mesos veient com les llimones han anat madurant passant del verd al groc. Coses de tenir un llimoner un xic tardà. Les han collit i han decidit què podien fer. I per què no fer llimonada?

Tot pensant en quins ingredients necessitarien, quins utensilis i com la farien.

Com que estan molt contents/es i agraïts/des de les visites que algunes famílies els han fet aquests darrers dies i com que les coses bones s'han de compartir, han decidit rebre a la tarda a les famílies amb un got de deliciosa llimonada casolana. I, per si la voleu repetir, us han deixat la recepta escrita a l'entrada de l'aula.

La cosa no s’acaba aquí perquè després de la primera crescuda del tió, van decidir anar a buscar al Mercat de Nadal de la Sagrada Família una manta que li servís per estar ben calentó durant les llargues nits a l’escola. I sí: després de fer unes quantes voltes, van trobar una manta que semblava feta a mida.

Podeu veure algunes imatges al web de l'escola.