Fira d'Experimentació al CosmoCaixa

El passat divendres els infants de P3 van poder gaudir d'una jornada plena de descobertes a la Fira d'Experimentació 2019 al CosmoCaixa.

Aquesta fira suposa l'intercanvi de les propostes pensades i elaborades per les escoles participants dins del programa de formació "Petits talents científics" de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. L'objectiu d'aquesta formació ha estat facilitar als docents les orientacions i els recursos adients per tal de promoure experiències positives i enriquidores basades en la ciència a les aules.

La nostra escola, que enguany ha format part d'aquest programa, va aportar l'activitat d'experimentació amb aigua i volum que va ser una de les moltes propostes que van poder gaudir, experimentar i interactuar lliurement tots els infants allà presents.

El potencial de la jornada, a banda de poder gaudir i de conèixer un espai com CosmoCaixa, ha estat l'apropament de la ciència a les nenes i als nens a partir del joc, l'experimentació i la descoberta així com la capacitat de generar-los preguntes i reflexions amb cadascuna de les propostes.

Un dia amb moltes experiències viscudes. Amb moltes preguntes fetes i amb moltes coses per explicar i compartir.

Si voleu veure com va anar la Fira d'Experimentació, feu un cop d'ull a la nostra Galeria.