Les nostres primeres colònies: P4 viatja al món del circ

Aquesta setmana marca una fita molt especial per l'escola. P4 ha anat de colònies. Les primeres colònies de la nostra escola.

Han estat dos dies plens d'emocions, d'experiències, de somriures, de jocs i de màgia tot proposant el repte de convertir-se en malabaristes, trapezistes i mags i magues sota la carpa del circ de La Llobeta.

Aquest escenari va més enllà de viure i compartir experiències i vivències. Suposa compartir temps i espai amb companyes i companys, coneixent-los i coneixent-les més al mateix temps que es va enfortint la cohesió dels grups. A més, suposa un nou repte per tal de continuar treballant la seva autonomia tot fent-se responsables de la seva motxilla, de preparar-se el sac i el pijama a la seva llitera, saber guardar i organitzar les seves pertinences quan cal fer la motxilla per tornar i, fins i tot de respectar el descans de companys i companyes quan arriba la nit o de bon matí.

Sessions nocturnes compartides al vespre i despertar-se després d'una nit en un dormitori ple d'amigues i amics, de mestres i de monitors i monitores, és quelcom entranyable i gens habitual. Ben segur que el record d'aquests dos dies quedarà en la memòria de tothom. Estem contents i contentes perquè sabem que el curs vinent en tindrem més. Aquest només ha estat l'inici ;-)

Les imatges que podreu veure només il·lustren una petita part del que han pogut viure els infants. Per fer-ho més enriquidor, us animem a que les mireu amb els/les vostres fills i filles i així compartir aquestes vivències en família. Podeu fer una ullada tot visitant la nostra Galeria.