• Foto del escritorEscola

Musiquem el conte de "Els 3 porquets"

La setmana passada els infants de l'escola van anar a veure al teatre una divertida i esbojarrada versió del conte de Els tres porquets.

A banda dels protagonistes que ja coneixíem, van aparèixer tota una sèrie de personatges que no esperàvem pas: una Caputxeta Vermella ninja, un príncep una mica despistat, uns venedors de cases molt curiosos, sense oblidar-nos d'una bruixa i un llop que volien fer de les seves malifetes.

Els nens i les nenes de P3, aprofitant els estris d'Atelier de l'escola, van reproduir les tres casetes dels porquets tot fent servir diferents tècniques. I aprofitant els instruments de música, van parlar sobre les emocions que ens havien produït els personatges de l'obra i els van posar música. No només als personatges, sinó que també a les tres casetes del conte.

Un cop ho van tenir clar i assajat P3 va preparar una petita audició per als companys i companyes de P4.

Feu un cop d'ull a com va anar tot visitant la Galeria.