P3 tanca el seu primer trimestre a l'escola

En uns dies els infants de P3 tancaran el seu primer trimestre a l'escola. Lluny queden els moments d'adaptació on mica en mica van anar coneixent a les companyes i companys i les mestres, així com descobrint les sorpreses que habiten a cada racó de l'escola.

Moltes coses han anat succeint al llarg d'aquestes setmanes: des de les estones de joc lliure o grimpant al castell entre els cirerers del pati fins als tallers d'aula de Dits fins. Sense oblidar els tastets als espais d'aprenentatge amb els infants de P4 i P5 o el de psicomotricitat. També s'han embrutat bé les mans per preparar panellets i pasta de sal.

Si voleu veure com han anat aquests primers mesos a l'escola, visiteu la nostra Galeria.