• Foto del escritorEscola

Quin conte m'expliques?: la coeducació a través dels contes

Coincidint amb la jornada del 8 de març, Dia internacional de la Dona, el Grup de treball d'Igualtat i diversitat de la Comissió de Treball Pedagògic i l'equip docent, va posar en marxa una mostra de llibres ben especial a l'entrada de l'escola.

La mostra va nodrir-se de llibres del fons de biblioteca de l'escola així com de cessions temporals de les famílies. Tots ells aporten una mirada coeducativa a les històries tot mostrant especial sensibilitat per la diversitat i promovent la igualtat.

Aquestes bones històries recollides a la mostra s'han traslladat a les aules amb la col·laboració de les famílies que han volgut visitar-nos per explicar-les i compartir-les amb els infants amb l'activitat Quin conte m'expliques?

Volem agrair a totes les famílies que heu pogut participar i col·laborar, d'una manera o una altra, en aquesta activitat tan enriquidora. Gràcies!

Si voleu fer un cop d'ull a les imatges i als moments compartits entre famílies i infants a les aules, visiteu la nostra Galeria.