Setmana de Carnaval a l'escola

Ja fa uns dies que l'escola ensumava a Carnaval. Des dels tallers amb famílies per elaborar i preparar tota la decoració per l'escola fins la sorprenent arribada de La Carnestoltes amb les seves ordres boges.

I divendres, la nostra primera Rua de Carnaval! Disfressats i disfressades vam sortir a fer-nos sentir i veure tot fent un tomb pel barri que va acabar amb un esmorzar de xocolata desfeta i coca. El proper any farem encara més soroll!

Moltes gràcies a totes les famílies que heu pogut col·laborar en l'organització, els tallers i la col·locació dels ornaments, a tothom qui ha vingut amb nosaltres a la rua, al fotògraf que ens ha acompanyat i a les artistes que han donat vida a La Carnestoltes :-)

Feu un cop d'ull a la Galeria per veure un recull d'imatges de tota aquesta setmana. Mica en mica anirem afegint més imatges...