Tardor a l'escola

Ja fa setmanes que la tardor ens acompanya i a l'escola l'hem viscut de diferents maneres.

Hem anat al bosc, on els infants han pogut observar els canvis en els elements de la natura, han vist la gran varietat de fulles i dels seus colors, han recollit castanyes. També han tocat amb molta cura de no punxar-se amb els pellons de les castanyes i han observat com creix la molsa als troncs dels arbres. A més, han aprofitat per recollir branques, fulles i pinyes que després faran servir per decorar l'escola de tardor.

També hem pogut preparar panellets i broquetes de fruites per al nostre berenar de tardor i hem gaudit de les visites de famílies que ens han explicat històries i cantat cançons d'aquesta època de l'any.

Podeu veure com va anar aquest dia visitant la nostra Galeria.