L'escola i l'AFA treballem conjuntament amb Fundesplai per tal d'oferir els serveis que el centre i les famílies necessiten.

Serveis d'acollida:

- acollida de matí: 8:00h. a 9:00h.

- acollida de tardes: 16:30h. a 17:15h. o de 16:30h. a 18:00h.

Temps de migdia (menjador i lleure):

De 12:30h. a 15:00h.

Volem l'espai de menjador com un espai educatiu més, d'habits saludables i que fomenti l'autonomia dels infants. Amb cuina pròpia al centre, la Comissió de Menjador de l'AFA, juntament amb l'equip de nutricionistes de Fundesplai, ha elaborat un menú saludable, que inclou productes de proximitat i ecològics i seguint les directrius recomanades pel Departament de Salut en quant a menús escolars.

L'Equip de monitors/es del temps de migdia planifica activitats complementàries al projecte educatiu del centre donant-li així continuitat.

IMG_1631_edited.jpg

Activitats extraescolars:

De 16:30h. a 18:00h.

(A partir de P4)

La Comissió d'Extraescolars de l'AFA conjuntament amb l'Equip Directiu proposen unes activitats extracurriculars que suposin un complement a la vida d'aula del centre i que responguin, al mateix temps, a les necessitats de les famílies.

Aquestes activitats seran dutes a terme, cada vegada més, per entitats del barri amb la idea de convertir l'escola en una espècie de "centre cívic" o punt de trobada. L'objectiu perseguit és el de fer barri, donar a conèixer les seves possibilitats i establir sinergies entre l'escola i el seu entorn més proper.

Fundesplai.jpg

Coordinació d'acollides, temps de migdia i extraescolars

Marta

coordinacio9graons@fundesplai.org